Polityka wsparcia

Polityka wsparcia

Wiemy jak wa┼╝ne jest wsparcie, oprócz tworzenia wtyczek na najwy┼╝szym poziomie, oferujemy wygodne i szybkie wsparcie. Przedstawiamy kilka zasad, które umo┼╝liwi─ů szybk─ů pomoc oraz przedstawiaj─ů jasne warunki zasad wsparcia.

Przed napisaniem zg┼éoszenia z problemem, prosimy zapozna─ç si─Ö z dokumentacj─ů wybranego dodatku (na stronie modu┼éu w sklepie, ró┼╝owy przycisk Dokumentacja) - s─ů tam opisane najcz─Östsze problemy wraz z informacj─ů jak je rozwi─ůza─ç.
Zach─Öcamy równie┼╝ do zapoznania si─Ö z list─ů najcz─Ö┼Ťciej spotykanych problemów - tutaj.

Wszystkie nasze dodatki i modyfikacje, testowane s─ů na PrestaShop z w┼é─ůczonym domy┼Ťlnym szablonem graficznym, na serwerach zgodnych z wymaganiami oprogramowania.



Jak zgłaszać problem z dodatkiem?

W chwili obecnej wszystkie zgłoszenia przyjmujemy tylko w formie mailowej.
Nie przyjmujemy zgłoszeń przez facebooka, telefon, forum czy grupy internetowe (np. Facebook)

Z pocz─ůtkiem lutego 2019, wszystkie zg┼éoszenia b─Öd─ů musia┼éy by─ç zg┼éoszone przez specjalny formularz wsparcia (supportu) który u┼éatwi Pa┼ästwu i nam szybk─ů pomoc.

Przy zg┼éaszaniu problemu prosimy opisa─ç go mo┼╝liwie dok┼éadnie, je┼Ťli sytuacja tego wymaga to przes┼éa─ç równie┼╝ zrzuty ekranu wyst─Öpuj─ůcych problemów.



Zakres darmowego wsparcia technicznego

  • pomoc z instalacj─ů dodatku w przypadku problemów z ni─ů
  • rozwi─ůzanie problemu z nie wy┼Ťwietlaniem si─Ö modu┼éu
  • darmowe wgranie wszystkich modyfikacji (nie dotyczy modu┼éów)
  • dostosowanie dodatku z naszym innym modu┼éem – w przypadku wyst─ůpienia konfliktu
  • poprawianie b┼é─Ödów w dodatkach (wynikaj─ůca z b┼é─Ödu modu┼éu, a nie niekompatybilno┼Ťci z rozwi─ůzaniami firm trzecich)


Co nie wchodzi w darmowy pakiet wsparcia technicznego?

  • wgranie i ustawienie modu┼éu (istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç zakupu takiej us┼éugi - tutaj)
  • indywidualne dostosowanie modu┼éu do Pa┼ästwa szablonu (wykraczaj─ůce poza konfiguracj─Ö dodatku)
  • przygotowania modu┼éu do innej wersji, ni┼╝ ta, która zosta┼éa wymieniona na stronie dodatku
  • dostosowanie modu┼éu do dzia┼éania z rozwi─ůzaniami firm trzecich
  • przygotowanie indywidualnych funkcjonalno┼Ťci, które nie zosta┼éy opisane na stronie modu┼éu
  • pomoc w konfiguracji sklepu, serwera lub domeny, która nie jest zwi─ůzana z zakupionym dodatkiem
  • pomoc z innym modu┼éem ni┼╝ ten, który ma aktualne wsparcie

W przypadku powy┼╝szej listy, jak najbardziej mo┼╝emy Pa┼ästwu pomóc, pomoc jednak b─Ödzie dodatkowo p┼éatna, zazwyczaj jest ona wyceniania przed realizacj─ů us┼éugi.



Nie b─Ödziemy wstanie pomóc w przypadku:

Je┼Ťli zg┼éoszenie b─Ödzie tylko w formie telefonicznej, a problem pojawia si─Ö po raz pierwszy i bez konkretnej analizy nie jeste┼Ťmy w stanie Pa┼ästwu pomóc.

W przypadku ma┼éych problemów w których b─Ödziemy mogli je rozwi─ůza─ç poprzez zdalne po┼é─ůczenie AnyDeskiem - jednak nie wyra┼╝─ů Pa┼ästwo na to zgody.

W przypadku nie dostarczenia danych do FTP i panelu PrestaShop gdy dane b─Öd─ů potrzebne do rozwi─ůzania problemu.



Czas reakcji w ramach wsparcia.

Wiemy ┼╝e ka┼╝dy problem z dodatkiem lub sklepem po jego instalacji wymaga szybkiej reakcji. W pierwszej kolejno┼Ťci zawsze reagujemy na krytyczne zg┼éoszenia, np. nie mo┼╝na zrealizowa─ç zamówienia po wgraniu modu┼éu, sklep przesta┼é dzia┼éa─ç itd.

Pracujemy w dni robocze od godziny 11:00 do 18:00, na wi─Ökszo┼Ť─ç zg┼éosze┼ä odpowiadamy w ci─ůgu kilku godzin po otrzymaniu zg┼éoszenia (zazwyczaj do 48 godzin roboczych), w przypadku trudniejszych problemów mo┼╝emy potrzebowa─ç wi─Öcej czasu na rozwi─ůzanie problemu.
W przypadku dodatkowych modyfikacji, potrzeby przystosowania modyfikacji pod zmiany w sklepie itd. ten okres może się wydłużyć.

Je┼Ťli zale┼╝y Pa┼ästwu na szybszym czasie reakcji istnieje mo┼╝liwo┼Ť─ç podpisania umowy abonamentowej, w przysz┼éo┼Ťci wprowadzimy support premium - równie┼╝ w wersji telefonicznej.

Czas odpowiedzi wyd┼éu┼╝a si─Ö równie┼╝ o wszystkie wolne dni.
W przypadku planowanych urlopów lub w sytuacjach losowych mog─ůcych opó┼║ni─ç pomoc, b─Ödziemy informowa─ç o tym na stronie supportu.



Okres wsparcia dla zakupionych dodatków.

Wszystkie dodatki s─ů obj─Öte 3 miesi─Öcznym okresem darmowego wsparcia, liczonego od dnia dostarczenia wtyczki (przy wtyczkach automatycznych od daty zaksi─Ögowania p┼éatno┼Ťci).

Po tym okresie mo┼╝na wykupi─ç dodatkowe wsparcie techniczne.

Bez ogranicze┼ä czasowych przyjmujemy informacj─Ö o problemach/b┼é─Ödach w dodatkach oraz zapewniamy ich darmow─ů aktualizacj─Ö - bez limitu czasu. Wsparcie w przypadku zg┼éoszenia w okresie, który nie jest ju┼╝ obj─Öty darmowa pomoc─ů zostanie udzielone, ale czas odpowiedzi mo┼╝e by─ç zdecydowanie d┼éu┼╝szy.



Minimalne wymagane parametry serwera oraz licencja na zakupione dodatki

Wi─Ökszo┼Ť─ç naszych dodatków dzia┼éa na serwerach z PHP 5.4-7.2, od ko┼äca 2019 roku b─Ödziemy wspiera─ç PHP w wersji min 5.6.

Wszystkie nasze dodatki s─ů licencjonowane na 1dn─ů finaln─ů domen─Ö, wi─Ökszo┼Ť─ç z nich kodowana jest za pomoc─ů ioncube – wymagana jest aktywacja go na serwerze (na wi─Ökszo┼Ťci jest aktywny) - zobacz wi─Öcej.

Moduły można uruchomić w subdomenie, a także w folderze - przykład
domena.pl
sklep.domena.pl
domena.pl/testowysklep

Dla agencji interaktywnych i osób tworz─ůcych sklepu umo┼╝liwiamy równie┼╝ dodanie zewn─Ötrznej domeny testowej

Przy ka┼╝dym dodatku wypisana jest wersja PrestaShop z jak─ů dzia┼éa modu┼é/modyfikacja – je┼Ťli nie jest wymieniona inna wersja systemu, dodatek mo┼╝e nie dzia┼éa─ç z ni─ů prawid┼éowo.