Wiemy jak ważne jest wsparcie, oprócz tworzenia wtyczek na najwyższym poziomie, oferujemy wygodne i szybkie wsparcie. Przedstawiamy kilka zasad, które umożliwią szybką pomoc oraz przedstawiają jasne warunki zasad wsparcia.
Przed napisaniem zgłoszenia z problemem, prosimy zapoznać się z dokumentacją wybranego dodatku (na stronie modułu w sklepie, różowy przycisk Dokumentacja) - są tam opisane najczęstsze problemy wraz z informacją jak je rozwiązać.
Zachęcamy również do zapoznania się z listą najczęściej spotykanych problemów - tutaj.
Wszystkie nasze dodatki i modyfikacje, testowane są na PrestaShop z włączonym domyślnym szablonem graficznym, na serwerach zgodnych z wymaganiami oprogramowania.
W chwili obecnej wszystkie zgłoszenia przyjmujemy tylko w formie mailowej.
Nie przyjmujemy zgłoszeń przez facebooka, telefon, forum czy grupy internetowe (np. Facebook)
Z początkiem lutego 2019, wszystkie zgłoszenia będą musiały być zgłoszone przez specjalny formularz wsparcia (supportu) który ułatwi Państwu i nam szybką pomoc.
Przy zgłaszaniu problemu prosimy opisać go możliwie dokładnie, jeśli sytuacja tego wymaga to przesłać również zrzuty ekranu występujących problemów.
W przypadku powyższej listy, jak najbardziej możemy Państwu pomóc, pomoc jednak będzie dodatkowo płatna, zazwyczaj jest ona wyceniania przed realizacją usługi.
Jeśli zgłoszenie będzie tylko w formie telefonicznej, a problem pojawia się po raz pierwszy i bez konkretnej analizy nie jesteśmy w stanie Państwu pomóc.
W przypadku małych problemów w których będziemy mogli je rozwiązać poprzez zdalne połączenie AnyDeskiem - jednak nie wyrażą Państwo na to zgody.
W przypadku nie dostarczenia danych do FTP i panelu PrestaShop gdy dane będą potrzebne do rozwiązania problemu.
Wiemy że każdy problem z dodatkiem lub sklepem po jego instalacji wymaga szybkiej reakcji. W pierwszej kolejności zawsze reagujemy na krytyczne zgłoszenia, np. nie można zrealizować zamówienia po wgraniu modułu, sklep przestał działać itd.
Pracujemy w dni robocze od godziny 11:00 do 18:00, na większość zgłoszeń odpowiadamy w ciągu kilku godzin po otrzymaniu zgłoszenia (zazwyczaj do 24 godzin roboczych).
W przypadku dodatkowych modyfikacji, potrzeby przystosowania modyfikacji pod zmiany w sklepie itd. ten okres może się wydłużyć.
Jeśli zależy Państwu na szybszym czasie reakcji istnieje możliwość podpisania umowy abonamentowej, w przyszłości wprowadzimy support premium - również w wersji telefonicznej.
Czas odpowiedzi wydłuża się również o wszystkie wolne dni.
W przypadku planowanych urlopów lub w sytuacjach losowych mogących opóźnić pomoc, będziemy informować o tym na stronie supportu.
Wszystkie dodatki są objęte 3 miesięcznym okresem darmowego wsparcia, liczonego od dnia dostarczenia wtyczki (przy wtyczkach automatycznych od daty zaksięgowania płatności).
Po tym okresie można wykupić dodatkowe wsparcie techniczne.
Bez ograniczeń czasowych przyjmujemy informację o problemach/błędach w dodatkach oraz zapewniamy ich darmową aktualizację - bez limitu czasu. Wsparcie w przypadku zgłoszenia w okresie, który nie jest już objęty darmowa pomocą zostanie udzielone, ale czas odpowiedzi może być zdecydowanie dłuższy.
Większość naszych dodatków działa na serwerach z PHP 5.4-7.2, od końca 2019 roku będziemy wspierać PHP w wersji min 5.6.
Wszystkie nasze dodatki są licencjonowane na 1dną finalną domenę, większość z nich kodowana jest za pomocą ioncube – wymagana jest aktywacja go na serwerze (na większości jest aktywny) - zobacz więcej.
Moduły można uruchomić w subdomenie, a także w folderze - przykład
domena.pl
sklep.domena.pl
domena.pl/testowysklep
Dla agencji interaktywnych i osób tworzących sklepu umożliwiamy również dodanie zewnętrznej domeny testowej
Przy każdym dodatku wypisana jest wersja PrestaShop z jaką działa moduł/modyfikacja – jeśli nie jest wymieniona inna wersja systemu, dodatek może nie działać z nią prawidłowo.