Polityka wsparcia

Polityka wsparcia

Wiemy jak wa偶ne jest wsparcie, opr贸cz tworzenia wtyczek na najwy偶szym poziomie, oferujemy wygodne i szybkie wsparcie. Przedstawiamy kilka zasad, kt贸re umo偶liwi膮 szybk膮 pomoc oraz przedstawiaj膮 jasne warunki zasad wsparcia.

Przed napisaniem zg艂oszenia z problemem, prosimy zapozna膰 si臋 z dokumentacj膮 wybranego dodatku (na stronie modu艂u w sklepie, r贸偶owy przycisk Dokumentacja) - s膮 tam opisane najcz臋stsze problemy wraz z informacj膮 jak je rozwi膮za膰.
Zach臋camy r贸wnie偶 do zapoznania si臋 z list膮 najcz臋艣ciej spotykanych problem贸w - tutaj.

Wszystkie nasze dodatki i modyfikacje, testowane s膮 na PrestaShop z w艂膮czonym domy艣lnym szablonem graficznym, na serwerach zgodnych z wymaganiami oprogramowania.



Jak zg艂asza膰 problem z dodatkiem?

W chwili obecnej wszystkie zg艂oszenia przyjmujemy tylko w formie mailowej.
Nie przyjmujemy zg艂osze艅 przez facebooka, telefon, forum czy grupy internetowe (np. Facebook)

Z pocz膮tkiem lutego 2019, wszystkie zg艂oszenia b臋d膮 musia艂y by膰 zg艂oszone przez specjalny formularz wsparcia (supportu) kt贸ry u艂atwi Pa艅stwu i nam szybk膮 pomoc.

Przy zg艂aszaniu problemu prosimy opisa膰 go mo偶liwie dok艂adnie, je艣li sytuacja tego wymaga to przes艂a膰 r贸wnie偶 zrzuty ekranu wyst臋puj膮cych problem贸w.



Zakres darmowego wsparcia technicznego

  • pomoc z instalacj膮 dodatku w przypadku problem贸w z ni膮
  • rozwi膮zanie problemu z nie wy艣wietlaniem si臋 modu艂u
  • darmowe wgranie wszystkich modyfikacji (nie dotyczy modu艂贸w)
  • dostosowanie dodatku z naszym innym modu艂em 鈥 w przypadku wyst膮pienia konfliktu
  • poprawianie b艂臋d贸w w dodatkach (wynikaj膮ca z b艂臋du modu艂u, a nie niekompatybilno艣ci z rozwi膮zaniami firm trzecich)


Co nie wchodzi w darmowy pakiet wsparcia technicznego?

  • wgranie i ustawienie modu艂u (istnieje mo偶liwo艣膰 zakupu takiej us艂ugi - tutaj)
  • indywidualne dostosowanie modu艂u do Pa艅stwa szablonu (wykraczaj膮ce poza konfiguracj臋 dodatku)
  • przygotowania modu艂u do innej wersji, ni偶 ta, kt贸ra zosta艂a wymieniona na stronie dodatku
  • dostosowanie modu艂u do dzia艂ania z rozwi膮zaniami firm trzecich
  • przygotowanie indywidualnych funkcjonalno艣ci, kt贸re nie zosta艂y opisane na stronie modu艂u
  • pomoc w konfiguracji sklepu, serwera lub domeny, kt贸ra nie jest zwi膮zana z zakupionym dodatkiem
  • pomoc z innym modu艂em ni偶 ten, kt贸ry ma aktualne wsparcie

W przypadku powy偶szej listy, jak najbardziej mo偶emy Pa艅stwu pom贸c, pomoc jednak b臋dzie dodatkowo p艂atna, zazwyczaj jest ona wyceniania przed realizacj膮 us艂ugi.



Nie b臋dziemy wstanie pom贸c w przypadku:

Je艣li zg艂oszenie b臋dzie tylko w formie telefonicznej, a problem pojawia si臋 po raz pierwszy i bez konkretnej analizy nie jeste艣my w stanie Pa艅stwu pom贸c.

W przypadku ma艂ych problem贸w w kt贸rych b臋dziemy mogli je rozwi膮za膰 poprzez zdalne po艂膮czenie AnyDeskiem - jednak nie wyra偶膮 Pa艅stwo na to zgody.

W przypadku nie dostarczenia danych do FTP i panelu PrestaShop gdy dane b臋d膮 potrzebne do rozwi膮zania problemu.



Czas reakcji w ramach wsparcia.

Wiemy 偶e ka偶dy problem z dodatkiem lub sklepem po jego instalacji wymaga szybkiej reakcji. W pierwszej kolejno艣ci zawsze reagujemy na krytyczne zg艂oszenia, np. nie mo偶na zrealizowa膰 zam贸wienia po wgraniu modu艂u, sklep przesta艂 dzia艂a膰 itd.

Pracujemy w dni robocze od godziny 11:00 do 18:00, na wi臋kszo艣膰 zg艂osze艅 odpowiadamy w ci膮gu kilku godzin po otrzymaniu zg艂oszenia (zazwyczaj do 24 godzin roboczych).
W przypadku dodatkowych modyfikacji, potrzeby przystosowania modyfikacji pod zmiany w sklepie itd. ten okres mo偶e si臋 wyd艂u偶y膰.

Je艣li zale偶y Pa艅stwu na szybszym czasie reakcji istnieje mo偶liwo艣膰 podpisania umowy abonamentowej, w przysz艂o艣ci wprowadzimy support premium - r贸wnie偶 w wersji telefonicznej.

Czas odpowiedzi wyd艂u偶a si臋 r贸wnie偶 o wszystkie wolne dni.
W przypadku planowanych urlop贸w lub w sytuacjach losowych mog膮cych op贸藕ni膰 pomoc, b臋dziemy informowa膰 o tym na stronie supportu.



Okres wsparcia dla zakupionych dodatk贸w.

Wszystkie dodatki s膮 obj臋te 3 miesi臋cznym okresem darmowego wsparcia, liczonego od dnia dostarczenia wtyczki (przy wtyczkach automatycznych od daty zaksi臋gowania p艂atno艣ci).

Po tym okresie mo偶na wykupi膰 dodatkowe wsparcie techniczne.

Bez ogranicze艅 czasowych przyjmujemy informacj臋 o problemach/b艂臋dach w dodatkach oraz zapewniamy ich darmow膮 aktualizacj臋 - bez limitu czasu. Wsparcie w przypadku zg艂oszenia w okresie, kt贸ry nie jest ju偶 obj臋ty darmowa pomoc膮 zostanie udzielone, ale czas odpowiedzi mo偶e by膰 zdecydowanie d艂u偶szy.



Minimalne wymagane parametry serwera oraz licencja na zakupione dodatki

Wi臋kszo艣膰 naszych dodatk贸w dzia艂a na serwerach z PHP 5.4-7.2, od ko艅ca 2019 roku b臋dziemy wspiera膰 PHP w wersji min 5.6.

Wszystkie nasze dodatki s膮 licencjonowane na 1dn膮 finaln膮 domen臋, wi臋kszo艣膰 z nich kodowana jest za pomoc膮 ioncube 鈥 wymagana jest aktywacja go na serwerze (na wi臋kszo艣ci jest aktywny) - zobacz wi臋cej.

Modu艂y mo偶na uruchomi膰 w subdomenie, a tak偶e w folderze - przyk艂ad
domena.pl
sklep.domena.pl
domena.pl/testowysklep

Dla agencji interaktywnych i os贸b tworz膮cych sklepu umo偶liwiamy r贸wnie偶 dodanie zewn臋trznej domeny testowej

Przy ka偶dym dodatku wypisana jest wersja PrestaShop z jak膮 dzia艂a modu艂/modyfikacja 鈥 je艣li nie jest wymieniona inna wersja systemu, dodatek mo偶e nie dzia艂a膰 z ni膮 prawid艂owo.