Witaj na naszej stronie pomocy technicznej, nazywanej też helpdeskiem lub supportem.
Wiemy jak ważna jest szybka pomoc w przypadku pojawienia się problemów z modułem - dlatego przygotowaliśmy system Supportu - zgłoszeń.
Wszelkie tematy zgłoszone przez support otrzymują szybszy czas odpowiedzi niż zapytania przesłane innym kanałem komunikacji.
Po utworzeniu zgłoszenia otrzymasz indywidualny numer, dzięki któremu będziesz mógł sprawdzić status zgłoszenia, postępy w trakcie rozwiązywania problemu oraz zobaczyć wszelkie odpowiedzi online.
Wszystkie Twoje zgłoszenia są przypisane do konta w naszym sklepie, dzięki temu masz dostęp do wszystkich zgłoszeń, nowych i archiwalnych.
Przed napisaniem zgłoszenia zapoznaj się z dokumentacją modułu oraz zachęcamy do zapoznania się z informacjami na temat ewentualnych problemów które mogą występować w zależności od wersji oprogramowania bądź konfiguracji serwera z jakiego korzysta sklep.
Korzystając z naszych rozwiązań oraz naszego systemu pomocy akceptujesz politykę wsparcia.