Modu艂 umo偶liwiaj膮cy dodanie najcz臋艣ciej zadawanych pyta艅 i odpowiedzi (FAQ), pytania mo偶esz doda膰 w wybranych kategoriach FAQ, na stronie produktu czy kategorii. Dodatkowo w module mo偶esz w艂膮czy膰 szybk膮 wyszukiwark臋 w locie.
199 z艂 brutto
* - pola wymagane
Ten produkt nie wyst臋puje ju偶 w magazynie
Data dost臋pno艣ci:
Jest to naj艂atwiejszy sposób na szybkie rozwi膮zanie problemu klienta.
Je艣li dostajesz kilka razy w tygodniu pytanie o koszt dostawy czy mo偶liwo艣膰 zwrotu, utwórz takie pytanie i opdowied藕 - klienci zamiast kontaktowa膰 si臋 z obs艂ug膮 sklepu b臋d膮 mogli samodzielnie znale藕膰 odpowied藕 na interesuj膮ce ich pytanie.
To oszcz臋dno艣膰 czasu dla Twojego zespo艂u obs艂ugi klienta, nie musz膮 ju偶 odpowiada膰 na te same proste pytania.
A klient, korzystaj膮c z FAQ uzyskuje b艂yskawiczn膮 informacji na interesuj膮ce go pytanie.
Pami臋taj, 偶e konkretne pytanie i odpowied藕 mo偶esz wy艣wietli膰 nie tylko na wybranej podstronie FAQ, ale równie偶 na stronie produktu, czy kategorii z Twojego sklepu - co jeszcze bardziej skraca czas otrzymania informacji dla klienta.
Najwi臋ksze sklepy internetowe od lat posiadaj膮 podstron臋 pytania i odpowiedzi, to najlepszy czas, aby utworzy膰 j膮 w Twoim sklepie.
W module mo偶esz w艂膮czy膰 opcje wyszukiwarki, klienci b臋d膮 mogli szuka膰 odpowiedz "w locie", czyli wpisuj膮c fragment pytania zostan膮 wy艣wietlone tylko te pytania i odpowiedzi którego pasuj膮 do zapytania, sam wpisany fragment zostanie pod艣wietlony delikatnym 偶ó艂tym kolorem dla zwi臋kszenia czytelno艣ci.
Je艣li wiesz, 偶e Twoi klienci szukaj膮 informacji o produkcie/marce wpisuj膮c np. niepoprawn膮 jego nazw臋 mo偶esz skorzysta膰 z tagów, które nie b臋d膮 widoczne na sklepie - jednak b臋d膮 brane pod uwag臋 podczas wyszukiwania. Mo偶esz u偶y膰 tej opcji równie偶 np. do wy艣wietlania informacji o dostawie po wpisaniu przez klienta nazwy firmy kurierskiej, przez któr膮 obecnie nie oferujesz dostawy.
Korzystaj膮c z naszego rozwi膮zania mo偶esz idealnie dopasowa膰 FAQ do w艂asnych potrzeb, w module ustawisz, do jakich kategorii pasuje dane pytanie, na jakiej pozycji ma by膰 wy艣wietlane oraz zadecydujesz czy jest na tyle istotne, aby promowa膰 je na stronie g艂ównej FAQ.
Sam decydujesz które pytania maj膮 zosta膰 wy艣wietlone jako polecane na stronie FAQ, a które b臋d膮 widoczne tylko na podstronie konkretnej kategorii.
Mo偶esz doda膰 jedno pytanie do wielu kategorii, powi膮za膰 je z produktem i kategori膮 ze sklepu - dzi臋ki temu w przypadku ch臋ci rozbudowy lub edycji odpowiedzi, zrobisz to z jednego miejsca.
W module dodali艣my pe艂n膮 obs艂ug臋 danych strukturalny / uporz膮dkowane dane (google rich snippets).
Dzi臋ki tej opcji mo偶esz osi膮gn膮膰 wy偶sz膮 pozycj臋 w wyszukiwarce, google mo偶e pobra膰 i wy艣wietli膰 wybrane pytania bezpo艣rednio w wyszukiwarce, jeszcze przed przej艣ciem klienta do sklepu.
Wybieraj膮c nasz modu艂 mo偶esz doda膰 pytania na specjalnie utworzonej do tego podstronie, nie tworz膮c duplikatów tej samej tre艣ci, które negatywnie wp艂ywaj膮 na pozycjonowanie Twojego sklepu.
W dodatku skonfigurujesz równie偶 meta tytu艂, opis i przyjazny link do podstrony z pytaniami i odpowiedziami.
Pytania i odpowiedzi w wynikach google skutecznie zwi臋kszaj膮 wspó艂czynnik CTR.
W prosty sposób mo偶esz zadecydowa膰 o takich rzeczach jak:
1. typie wy艣wietlania wpisów w kategoriach
2. sposobie wy艣wietlania kategorii i wpisów na stronie g艂ównej FAQ
3. ilo艣ci kolumn, w których b臋d膮 prezentowane wpisy
4. mo偶esz ustawi膰 ikony do kategorii FAQ
5. ustawisz kolory, które najlepiej pasuj膮 do Twojego sklepu
6. przy du偶ej ilo艣ci pyta艅 i odpowiedzi na podstronie mo偶esz w艂膮czy膰 paginacj臋 - kolejne zostan膮 wy艣wietlone na nast臋pnych podstronach
7. w艂膮czysz ocenianie pyta艅 i odpowiedzi, na zasadzie 艂apki z tekstem lubi臋/nie lubi臋
Modu艂 dostosowany jest do wygl膮du mobile, dzi臋ki temu Twoi klienci b臋d膮 mogli wygodnie uzyska膰 informacje, przegl膮daj膮c sklep za pomoc膮 telefonu.