Już jest nowy moduł GPSR do PrestaShop, spełnij obowiązek prawny, masz czas do 13 grudnia!      sprawdź moduł

Oferty promocyjne - black friday, święta i wyjątkowe dni

Przygotuj wyjątkową ofertę ze swoimi produktami na takie wydarzenia jak Black Friday, boże narodzenie, halloween, walentynki itd. Wszystkie promocje są ograniczone czasowo, przez co klienci są zainteresowani zakupem danego produktu w tym momencie.

PrestaShop 8.X 1.7.X 1.6.X
399 zł

490,77 zł brutto

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Historia cen produktu

Oferty promocyjne - black friday, święta i wyjątkowe dni

Najniższa cena produktu z dnia

Najniższa cena w ciągu 30 dni przed aktualną promocją:

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni

  • * - pola wymagane

    • Wersja 1.3.3
    • Wersja PrestaShop 8.X 1.7.X 1.6.X
    • Wymaga ionCube Tak
    • Multistore Tak
    • Dostawa dodatku Automatyczna
    • Wersje językowe
    • Łatwość instalacji Bardzo łatwa
      Bardzo łatwa

    Opis

    Chcesz stworzyć wyjątkowy landing page w swoim sklepie? W atrakcyjnym wyglądzie z wybranymi produktami dostępnymi w promocji ograniczonej czasowo?
    Wykorzystaj nasz dodatek oferty promocyjne i utwórz w szybki sposób bardzo skuteczne kampanie promocyjne.
    Intuicyjna obsługa połączona z rozbudowaną konfiguracją modułu umożliwi każdemu sprzedawcy samodzielne stworzenie perfekcyjnej podstrony oferty.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop

    Efektowny landing page na dedykowanej podstronie

    Atrakcyjny wygląd, licznik odliczający do końca oferty oraz dobra cena produktu zapewni Ci wysoką sprzedaż.
    Strony landing page są skuteczniejsze po przekierowaniu klientów z płatnych reklam niż ogólna strona sklepu.
    Klient odwiedzający Twoją ofertę oprócz grafiki i informacji o ofercie zobaczy:

    • aktywne produkty z licznikiem czasu do końca promocji
    • produkty, które dopiero pojawią się w promocji - z opcją produktów zagadek (z ukrytym zdjęciem, nazwą oraz ceną produktu, ale licznikiem odliczającym do startu promocji)
    • produkty, które nie są już dostępne w promocji

    Poniżej oferty, możesz umieścić zalety Twojej oferty oraz dodatkowy opis.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop

    Proste tworzenie ofert z predefiniowanym wyglądem

    Zbuduj swój konwertujący landing page, w kilka minut!
    Korzystając z naszego rozwiązania zyskujesz szereg opcji dostępnych do ustawienia z panelu PrestaShop.

    Przekonaj się jakie to proste:

    1. dodaj ofertę, uzupełnij jej nazwę, opis
    2. wybierz szablon, logo oraz grafikę dla produktów niewidocznych
    3. zadecyduj, w jakim stylu wyświetlić nagłówek oraz czy ukryć informacje o produktach w nadchodzących promocjach
    4. ustaw datę startu oraz końca oferty promocyjnej
    5. dodaj produkty z wybranym czasem promocji oraz rabatem

    Przed publikacją sprawdź jak wygląda Twoja zaplanowana oferta bez jej włączenia (opcja specjalna dla administratora sklepu)

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Zarządzanie produktami

    Pełna kontrola produktów

    Nasze rozwiązanie jako nieliczne umożliwia precyzyjne wybranie produktów, zamiast wybrania losowych produktów z danej kategorii.
    Dzięki temu możesz realnie zadecydować o produktach, które chcesz zaoferować w atrakcyjnej cenie.
    Wybierz czy chcesz oferować najczęściej sprzedawane produkty, czy takie, których masz dużo w magazynie.

    Wybierz opcję sortowania produktów:

    • automatycznie, aktualna oferta > przyszłe oferty > wygasłe oferty
    • ręcznie ustaw produkty

    Zadecyduj czy przenieść zakończone promocje na koniec listy, oraz wyświetlić przycisk dodaj do koszyka na podstronie landingu.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Licznik promocji

    Oferty ograniczone czasowo

    Rabaty cenowe mocno zachęcają do zrobienia zakupów.
    Jednak zdecydowanie lepiej zadziałają, jeśli zostaną połączone z presją czasu - licznikiem do końca promocji.
    Klient otrzyma jasną informację, że jeśli chce skorzystać z wyjątkowej oferty musi podjąć decyzję tu i teraz.

    Nasz moduł skutecznie poinformuje klienta o tym, jak ma mało czasu na skorzystanie z oferty.
    Pobudź emocje, budując napięcie związane z Twoją ofertą, poprzez ograniczenie dostępności promocji oraz produkty niespodzianki (zachęcą one klienta do sprawdzenia Twojego sklepu kilka razu w okresie promocji).

    Ustaw ściśle limitowaną czasowo promocję np. na dzień, weekend czy tylko kilka godzin!
    Jeśli będziesz oferował produkt w promocji przez długi okres czasu, taka promocja będzie automatycznie mniej atrakcyjna w oczach klienta.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Zamówienia

    Realny wzrost sprzedaży

    W Polsce w ostatnich latach podczas Black Friday sprzedaż była wyższa nawet o 690% niż w normalny piątek - to idealny moment na sprzedaż produktów w obniżonych cenach.
    Z okazji czarnego piątku klienci najczęściej szukali produktów z kategorii: elektronika, zabawki, konsole, karty produktowe oraz nowości produktowych.

    Moduł rozwijamy od 2019 roku, w tym czasie za jego pomocą wygenerowano tysiące ofert ograniczonych czasowo.
    Dzięki informacjom od naszych klientów wiemy, że skuteczność takich ofert jest bardzo wysoka.

    Pamiętaj, że w roku masz wiele okazji, w których warto przygotować specjalne oferty promocyjne!

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Oferty na stronie głównej

    Skrócona oferta na stronie głównej

    Większość Twoich klientów pierwszy kontakt ze sklepem ma za pośrednictwem strony głównej!
    Wykorzystaj nasz moduł do zaprezentowania aktualnie trwającej oferty również w tym miejscu.

    Niech Twój klient nie musi domyślać się czy trwa jakaś akcja promocyjna oraz gdzie znaleźć informacje na jej temat.
    Zadecyduj czy chcesz wyświetlić "zajawkę" takiego wydarzenia i przekierować klienta na utworzony landing.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Stona produktu

    Informacje o promocji na stronie produktu

    Wykorzystaj możliwość dodania informacji o ofercie bezpośrednio na stronie produktu.
    Musisz pamiętać, że nie wszyscy klienci, wchodząc na sklep kierowani są na stronę główną. Wielu z nich kierowanych jest bezpośrednio na podstronę produktu.

    Opcja wyświetlania informacji na stronie produktu daje podwójną korzyść.
    Pierwsza najważniejsza to wyświetlenie licznika, który odliczy czas do końca promocji danego produktu. Daje to jasną informację klientowi o tym, że produkt jest w promocji tylko przez określony czas.
    Kolejna zaleta tego rozwiązania to wyświetlenie logo akcji promocyjnej, poprzez jego kliknięcie klient zostanie przekierowany na landing page oferty.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Planowanie ofert

    Ustal plan promocji

    Tworząc ofertę możesz wybrać datę startu oferty oraz jej końca, dodatkowo aktywować całą podstronę.
    Następnie wybrać produkty oraz ustawić dla każdego z nich datę startu oraz końca promocji.

    Nasze rozwiązanie wykorzystasz na kilka sposobów, przykładowe propozycje:

    • ustaw promocję na kilka produktów np. co 3 godziny, klient odwiedzi kilkukrotnie Twój sklep aby sprawdzić aktualną ofertę
    • dodaj produkty na cały czas wydarzenia i sprzedawaj je do końca ilości

    Zaplanuj swój kalendarz promocji, przygotowując z wyprzedzeniem wiele ofert w różnych terminach.
    Po wyłączeniu oferty zadbaliśmy o SEO, podaj adres podstrony, na którą klienci zostaną przekierowani po zakończeniu akcji promocyjnej.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - podsumowanie zamówienia

    Wyświetl zalety Twojej oferty

    Korzystając z modułu stworzysz świetną ofertę dla Twoich klientów, która zaprezentuje atrakcyjną cenę produktu.
    Jednak pamiętaj również o dodatkowych czynnikach ważnych przy podejmowaniu decyzji o zakupie.
    Dla ponad 50% klientów równie ważna jest dostępność produktów, czas dostarczenia towaru, oraz płynność realizacji zamówienia.
    W module możesz dodać boxy, w których wyświetlisz ikonkę, tytuł oraz opis do każdej z zalet oferty.


    Przygotuj się na najpopularniejsze okresy promocyjne

    W ciągu roku, masz kilkadziesiąt idealnych momentów w których możesz przygotować landing page w swoim sklepie, zobacz kilka inspiracji:

    • Black Friday
    • Cyber Monday
    • Dzień Darmowej Dostawy
    • Mikołajki
    • Boże Narodzenie
    • Nowy rok / Sylwester
    • Święto trzech króli
    • Walentynki
    • Dzień Kobiet
    • Dzień Mężczyzn
    • Pierwszy dzień wiosny
    • Długie weekendy
    • Wielkanoc
    • Majówka
    • Dzień Mamy
    • Dzień Dziecka
    • Pierwszy dzień lata
    • Dzień Ojca
    • Wakacyjne promocje
    • Back to School
    • Dzień Chłopaka
    • Pierwszy dzień jesieni
    • Koniec kolekcji
    • Halloween

    Oraz wszystkie inne święta i wyjątkowe dni.

    Do modułu dodajemy gratis

    Zdefiniowane podstrony

    Przygotowaliśmy kilkanaście gotowych projektów strony landing page dla ważniejszych wydarzeń w ciągu roku.
    Wybierając propozycję naszego grafika, szybko przygotujesz swoją ofertę promocyjną.

    Logotypy ofert

    Zadbaliśmy o to by Twoja oferta wyglądała atrakcyjnie, przygotowaliśmy logotypy pasujące tematycznie do podstron.
    Wybierz logotyp z listy jednym kliknięciem, a jeśli chcesz możesz również wybrać swoje logo!

    Grafikę produktów zagadek

    Zaskocz i zaangażuj klienta w sprawdzanie promocji o konkretnej godzinie - ukrywając informację o następnych produktach w promocji.
    Wybierz przygotowaną grafikę dla produktów, które pojawią się w ofercie: karton, znak zapytania, prezent a może własna grafika?

    Predefiniowane zalety oferty

    Nie masz pomysłu na podsumowanie swojej oferty?
    Wczytaj przygotowane przez nas ikonki, tytułu oraz opisy i szybko dostosuj je do swoich potrzeb.

    Zobacz jakie przygotowaliśmy gotowe podstrony oraz logotypy dla konkretnych wydarzeń:

    OkolicznośćIlość predefiniowanych stronyIlość logotypów
    Black Friday46
    Cyber Monday12
    Święta / Boże narodzenie23
    Nowy rok25
    Walentynki44
    Karnawał11
    Wiosna11
    Dzień dziecka11

    Dodatkowo otrzymujesz 9 okładek dla produktów zagadek.

    Funkcjonalność modułu:

    • globalne ustawienia:
      • link url do ofert - jako przedrostek
      • możliwość wyświetlenia wyróżnionych ofert na stronie głównej sklepu w 2 hookach:
        • displayHome - domyślny hook na stronie głównej
        • displaySaleOffer - autorski hook
      • opcja wyświetlenia licznika promocji na karcie produktu, w jednym z 2 miejsc:
        • dedykowany hook wyświetlany pod ceną produktu
        • displayProductSaleOffer - autorski hook
    • możliwość tworzenia nielimitowanej ilości akcji promocyjnych:
      • aktywność
      • nazwa
      • opis na górze strony landing page
      • opis na dole strony oferty
      • przekierowanie 301 w przypadku wyłączonej oferty
      • podgląd oferty bez jej aktywowania dla klienta
    • zaawansowana konfiguracja każdej z ofert promocyjnych
      • dodawanie produktów do oferty
        • wybór produktów
          • ręcznie
          • wybieranie produktów z danej kategorii
        • data początku promocji
        • data końca promocji
        • możliwość dodania promocji do wybranego czasu
          • procentowej
          • kwotowej
      • możliwość skorzystania z jednego z gotowych szablonów (tła oraz listy produktów)
      • logo kampanii (z dołączoną grupą grafik, jak i możliwością dodania własnego pliku)
      • grafika dla produktów zagadek - będą one dopiero w promocji (z dołączoną grupą grafik, jak i możliwością dodania własnego pliku)
      • 1 z 4 styli nagłówków:
        • logo, licznik i opis na 100% szerokości
        • logo po lewej, licznik i opis po prawej stronie
        • logo i licznik po lewej stronie, opis po prawej stronie
        • logo po lewej stronie, licznik po prawej oraz opis na 100% szerokości
      • ukrycie informacji o przyszłych produktach w promocji (nazwa, zdjęcie, opis produktu)
      • 2 metody sortowania produktów w ofertach
        • automatyczne sortowanie: oferty aktywne -> przyszłe -> stare -> nieaktywne (opcjonalnie) produkty.
        • ręczne sortowanie (na stronie zarządzania produktami oferty)
      • opcja przenoszenia zakończonych promocji na koniec listy
      • możliwość wyświetlenia przycisku dodaj do koszyka, na liście produktów w ofercie
      • wyróżnienie oferty na stronie głównej sklepu
      • data startu promocji
      • licznik do startu oferty
      • data zakończenia promocji
      • licznik do zakończenia oferty
      • tworzenie listy podsumowania
        • możliwość wczytania boxów z szablonu
        • dodawanie nowych elementów
          • tytuł
          • opis
          • zdjęcie
        • ustawianie ilości elementów w linii (kolumn)
      • dodatkowe ustawienia SEO:
        • meta tytuł
        • opis meta
        • przyjazny adres url
        • zdjęcie przy udostępnianiu oferty np. na Facebooka

    Korzyści dla Twojego sklepu:

    • szybki sposób na tworzenie efektywnych stron landing page
    • przygotowanie precyzyjnej oferty - idalnej do promowania
    • świetnie rozwiązanie pod black friday, cyber monday, święta, walentynki itd.

    Moduł przygotowany jest pod standardowy szablon PrestaShop, utworzenie atrakcyjnego wyglądu dla sklepów z indywidualną grafiką/szablonem może wymagać jego dostosowania.
    Dostosowanie modułu leży po stronie właściciela sklepu, lub może być zlecone dodatkowo płatnie.

    Moduł nie wyklucza dodatkowych rabatów (np. kodów rabatowych, rabatów dla grup czy też reguł koszyka).

    Moduł tworzy ceny specyficzne w określonym zakresie czasu dla całego produktu (nie uwzględniamy osobno atrybutów).

    Moduł działa z PrestaShop 1.6.1.X i wyżej (nie będzie działał z wersją 1.6.0.X)


    Najważniejsze porady dotyczące przygotowania akcji promocyjnej

    Nie stosuj sztucznego podwyższania ceny kilka tygodni przed wydarzeniem

    Większość kupujących to świadome osoby, które są wyczulone na takie zagranie, błyskawicznie są w stanie sprawdzić cenę podobnego produktu u Twojej konkurencji.
    Takie działanie może mieć negatywne skutki, które odbiją się na wizerunku marki i mogą być niemożliwe do odrobienia.

    Przygotuj wyjątkową ofertę

    Produkty do promocji można wybierać na kilka sposobów, najpopularniejsze to:

    • produkty, które zalegają na magazynie
    • najpopularniejsze produkty w danym okresie czasu
    • wybranie jednego lub kilku produktów z bardzo dużym rabatem

    Jeśli cyklicznie oferujesz rabaty w swoim sklepie na poziomie 10%, na Black Friday musisz przygotować dużo lepszą ofertę.
    Zdecydowana większość klientów uważa obniżki cenowe jako najlepszą formę promocji. Wygrywa z darmową przesyłką, gratisami do zamówienia czy punktami lojalnościowymi.
    Według badań największe zainteresowanie zakupami związanymi z Black Friday (week) przypada na piątek w godzinach 10:00 - 20:00, przygotuj na te godziny najlepszą ofertę!

    Stworzyłeś swoją wyjątkową stronę z ofertami na daną okazję, co dalej?

    Koniecznie poinformuj o swojej promocji swoich obecnych, jak i przyszłych klientów.
    Przed akcją promocyjną powinieneś dobrze przeliczyć jakie ceny możesz zaproponować w swoim sklepie.
    Pamiętaj że oprócz zarobienia na takiej promocji, musisz mieć budżet na dodatkowy marketing.

    Jeśli promocja celowana jest w Black Friday warto byś wydał pieniądze na reklamę tego wydarzenia.
    Tutaj zalecamy wybranie działań, które przynoszą efekt od razu, głównie są to reklamy PPC.
    Bez dobrej reklamy Twoja akcja promocyjna będzie miała dużo mniejszy zasięg. Pamiętaj że dotarcie do jak największej ilości potencjalnych klientów jest jednym z najistotniejszych zadań!

    Zewnętrzne działania:
    • wyślij newsletter
    • utwórz reklamę w social mediach (facebook / instragram)
    • utwórz reklamę za pomocą Google Ads

    Działania na sklepie:

    • przygotuj zachęcający baner na slider
    • utwórz ciekawą kreację na popup
    • ustaw pasek informacyjny z przekierowaniem na docelową podstronę

    Zrób testy przed uruchomieniem reklamy

    Najważniejsze punkty do sprawdzenia:

    • czy serwer wytrzyma takie obciążenie
    • działanie oferty oraz sklepu na urządzeniach mobilnych
    • poprawność działania rabatów na wybrane produkty
    • działanie dodatkowych kodów rabatowych
    • sprawdzenie całego procesu zakupowego
    • upewnienie się, że akcja promocyjna jest dobrze widoczna na Twoim sklepie
    • sprawdzenie cen oraz stanów magazynowych produktów w promocji
    • zweryfikuj możliwości logistyczne - realizację szybkiej wysyłki przy wzmożonej ilości zamówień

    Nie zapominaj o stałych klientach

    W okresie promocji takich jak Black Friday klienci szukają najlepszej oferty, również Twoi stali klienci.
    Mimo przywiązania do Twojej marki, w okresie promocyjnym klienci mogą poszukać tańszego rozwiązania u konkurencji.
    Możesz spróbować takim klientom przedstawić jeszcze lepszą propozycję, wykorzystaj darmową dostawę, dodatkową zniżkę czy dodaj gratis do takiego zamówienia.
    Takie działanie może przyczynić się do pozytywnego odbioru Twojego sklepu oraz umocnienia lojalności klienta.

    Szybko odpowiadaj na zapytania potencjalnych klientów

    Jeśli posiadasz w swoim sklepie internetowym chat, wyznacz osobę która, będzie odpowiedzialną za błyskawiczne udzielanie odpowiedzi potencjalnym kupującym.
    Pamiętaj, że w Czarny Piątek wiele sklepów ma również ciekawe promocje, zakupy w ten dzień często realizowane są pod wpływem impulsu. Jeśli nie odpowiesz szybko klientowi, porzuci koszyk i poszuka towaru w Twojej konkurencji.

    Wykorzystaj dane zdobyte podczas akcji promocyjnych, w przyszłości

    Realizując akcje promocyjne, możesz zachęcić klientów do pozostawienia swojego adresu e-mail.
    Kolejnym pomysłem jest dodanie kod rabatowy do zrealizowanego zamówienia, kod możesz ograniczyć, aby był ważny tylko do końca roku.
    Wykorzystaj zdobyte dane w remarketingu, aby szybko dotrzeć do klientów z nową ofertą.

    Video

    Komentarze

    Changelog

    wersja 1.3.3

    14/11/2023

    • dodano kompatybilność z PrestaShop 8.X
    • dodano obsługę PHP 8.1.X
    • dostosowano moduł do pobierania informacji o najniższej cenie przed promocją z modułu Historia ceny na karcie produktu - dyrektywa Omnibus od X13
    • dodano możliwość wybierania produktów z wybranej kategorii nawet jeśli to nie jest domyślna kategoria produktu
    • dodano możliwość pobierania wszystkich aktywnych grup ofert na stronie głównej za pomocą dodatkowego hooka
    • zoptymalizowano style CSS
    wersja 1.3.1

    23/11/2021

    • możliwość wyświetlenia licznika na stronie produktu
    • poprawiono styl licznika na stronie głównej dla PrestaShop 1.6 z włączoną lewą kolumną
    • poprawiono sortowanie produktów w promocji
    wersja 1.2.2

    15/11/2021

    • dodano brakujące pliki dla PHP 7.1-7.4
    wersja 1.2.1

    12/11/2021

    • poprawiono edycję linku grup ofert dla wybranych wersji PrestaShop
    wersja 1.2.0

    09/11/2021

    • nowa opcja możliwość wyświetlenia informacji o ofertach na stronie głównej
    • dodano możliwość wyboru wielu produktów według nazwy
    • dodano możliwość wyboru masowo produktów według kategorii
    • poprawiono działanie modułu na PrestaShop 1.7.8
    • dodano możliwość tłumaczenia "Podsumowanie oferty"
    wersja 1.1.3

    29/05/2021

    • 2 nowe opcje wyglądu, na dzień dziecka oraz wiosenny
    • poprawiono problem z zaokrąglaniem cen w PrestaShop 1.7.7.X
    wersja 1.1.2

    01/03/2021

    • poprawiono ładowania liczników odliczających czas do końca ofert
    wersja 1.1.1

    27/11/2020

    • poprawiono sortowanie w opcji automatycznej
    wersja 1.1.0

    23/11/2020

    • możliwość ustawienia sposobu sortowania produktów na stronie oferty, ręczne bądź automatyczne
    • generowanie tagów og:image
    • poprawione przekierowanie kanoniczne do oferty
    • poprawa pokazywania zniżki procentowej na stronie oferty
    • poprawa sortowania automatycznego wg daty dostępności produktu w ofercie
    wersja 1.0.8

    12/02/2020

    • 4 nowe style pod Walentynki
    • nowe loga pod Walentynki
    wersja 1.0.7

    31/12/2019

    • 2 nowe style pod Nowy Rok
    • nowy wygląd Karnawał
    • nowe loga pod Nowy Rok, Karnawał, Black Friday i Cyber Monday
    wersja 1.0.6

    27/11/2019

    • dodano możliwość wyświetlenia przyciski "Dodaj do koszyka"
    • dostosowanie modułu pod szablon warehouse
    • poprawiono przeliczanie wartości %, w przypadku tworzenia rabatu kwotowego
    • poprawiono pobieranie odpowiedniego rozmiaru zdjęcia
    • poprawiono instalację domyślnych boxów (wcześniej pomieszane były ikonki)
    • poprawiono kompatybilność z niektórymi modułami przyjaznych linków lub optymalizatorów SEO
    • szereg mniejszych poprawek stylów CSS
    wersja 1.0.5

    26/11/2019

    • oficjalna wersja modułu
    wersja 1.0.0

    19/11/2019

    • pierwsza wewnętrzna wersja modułu
    wczytaj więcej zmian
    bug
    nowa funkcja
    ulepszenie