Oferty promocyjne - black friday, ┼Ťwi─Öta i wyj─ůtkowe dni

Przygotuj wyj─ůtkow─ů ofert─Ö ze swoimi produktami na takie wydarzenia jak Black Friday, bo┼╝e narodzenie, halloween, walentynki itd. Wszystkie promocje s─ů ograniczone czasowo, przez co klienci s─ů zainteresowani zakupem danego produktu w tym momencie.

PrestaShop1.7.X 1.6.X
399 zł

399 zł brutto

  • * - pola wymagane

    Demo
    Demo
    Strona demo sklepu
    Strona demo panelu administracyjnego
    Dokumentacja
    • Wersja 1.3.1
    • Wersja PrestaShop 1.7.X 1.6.X
    • Wymaga ionCube Tak
    • Multistore Tak
    • Dostawa dodatku Automatyczna
    • Wersje j─Özykowe
    • ┼üatwo┼Ť─ç instalacji Bardzo ┼éatwa
      Bardzo łatwa

    Opis

    Chcesz stworzy─ç wyj─ůtkowy landing page w swoim sklepie? W atrakcyjnym wygl─ůdzie z wybranymi produktami dost─Öpnymi w promocji ograniczonej czasowo?
    Wykorzystaj nasz dodatek oferty promocyjne i utwórz w szybki sposób bardzo skuteczne kampanie promocyjne.
    Intuicyjna obs┼éuga po┼é─ůczona z rozbudowan─ů konfiguracj─ů modu┼éu umo┼╝liwi ka┼╝demu sprzedawcy samodzielne stworzenie perfekcyjnej podstrony oferty.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop

    Efektowny landing page na dedykowanej podstronie

    Atrakcyjny wygl─ůd, licznik odliczaj─ůcy do ko┼äca oferty oraz dobra cena produktu zapewni Ci wysok─ů sprzeda┼╝.
    Strony landing page s─ů skuteczniejsze po przekierowaniu klientów z p┼éatnych reklam ni┼╝ ogólna strona sklepu.
    Klient odwiedzaj─ůcy Twoj─ů ofert─Ö oprócz grafiki i informacji o ofercie zobaczy:

    • aktywne produkty z licznikiem czasu do ko┼äca promocji
    • produkty, które dopiero pojawi─ů si─Ö w promocji - z opcj─ů produktów zagadek (z ukrytym zdj─Öciem, nazw─ů oraz cen─ů produktu, ale licznikiem odliczaj─ůcym do startu promocji)
    • produkty, które nie s─ů ju┼╝ dost─Öpne w promocji

    Poni┼╝ej oferty, mo┼╝esz umie┼Ťci─ç zalety Twojej oferty oraz dodatkowy opis.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop

    Proste tworzenie ofert z predefiniowanym wygl─ůdem

    Zbuduj swój konwertuj─ůcy landing page, w kilka minut!
    Korzystaj─ůc z naszego rozwi─ůzania zyskujesz szereg opcji dost─Öpnych do ustawienia z panelu PrestaShop.

    Przekonaj si─Ö jakie to proste:

    1. dodaj ofertę, uzupełnij jej nazwę, opis
    2. wybierz szablon, logo oraz grafik─Ö dla produktów niewidocznych
    3. zadecyduj, w jakim stylu wy┼Ťwietli─ç nag┼éówek oraz czy ukry─ç informacje o produktach w nadchodz─ůcych promocjach
    4. ustaw datę startu oraz końca oferty promocyjnej
    5. dodaj produkty z wybranym czasem promocji oraz rabatem

    Przed publikacj─ů sprawd┼║ jak wygl─ůda Twoja zaplanowana oferta bez jej w┼é─ůczenia (opcja specjalna dla administratora sklepu)

    Modu┼é oferty promocyjne dla PrestaShop - Zarz─ůdzanie produktami

    Pe┼éna kontrola produktów

    Nasze rozwi─ůzanie jako nieliczne umo┼╝liwia precyzyjne wybranie produktów, zamiast wybrania losowych produktów z danej kategorii.
    Dzi─Öki temu mo┼╝esz realnie zadecydowa─ç o produktach, które chcesz zaoferowa─ç w atrakcyjnej cenie.
    Wybierz czy chcesz oferowa─ç najcz─Ö┼Ťciej sprzedawane produkty, czy takie, których masz du┼╝o w magazynie.

    Wybierz opcj─Ö sortowania produktów:

    • automatycznie, aktualna oferta > przysz┼ée oferty > wygas┼ée oferty
    • r─Öcznie ustaw produkty

    Zadecyduj czy przenie┼Ť─ç zako┼äczone promocje na koniec listy, oraz wy┼Ťwietli─ç przycisk dodaj do koszyka na podstronie landingu.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Licznik promocji

    Oferty ograniczone czasowo

    Rabaty cenowe mocno zach─Öcaj─ů do zrobienia zakupów.
    Jednak zdecydowanie lepiej zadzia┼éaj─ů, je┼Ťli zostan─ů po┼é─ůczone z presj─ů czasu - licznikiem do ko┼äca promocji.
    Klient otrzyma jasn─ů informacj─Ö, ┼╝e je┼Ťli chce skorzysta─ç z wyj─ůtkowej oferty musi podj─ů─ç decyzj─Ö tu i teraz.

    Nasz moduł skutecznie poinformuje klienta o tym, jak ma mało czasu na skorzystanie z oferty.
    Pobud┼║ emocje, buduj─ůc napi─Öcie zwi─ůzane z Twoj─ů ofert─ů, poprzez ograniczenie dost─Öpno┼Ťci promocji oraz produkty niespodzianki (zach─Öc─ů one klienta do sprawdzenia Twojego sklepu kilka razu w okresie promocji).

    Ustaw ┼Ťci┼Ťle limitowan─ů czasowo promocj─Ö np. na dzie┼ä, weekend czy tylko kilka godzin!
    Je┼Ťli b─Ödziesz oferowa┼é produkt w promocji przez d┼éugi okres czasu, taka promocja b─Ödzie automatycznie mniej atrakcyjna w oczach klienta.

    Modu┼é oferty promocyjne dla PrestaShop - Zamówienia

    Realny wzrost sprzeda┼╝y

    W Polsce w ostatnich latach podczas Black Friday sprzeda┼╝ by┼éa wy┼╝sza nawet o 690% ni┼╝ w normalny pi─ůtek - to idealny moment na sprzeda┼╝ produktów w obni┼╝onych cenach.
    Z okazji czarnego pi─ůtku klienci najcz─Ö┼Ťciej szukali produktów z kategorii: elektronika, zabawki, konsole, karty produktowe oraz nowo┼Ťci produktowych.

    Modu┼é rozwijamy od 2019 roku, w tym czasie za jego pomoc─ů wygenerowano tysi─ůce ofert ograniczonych czasowo.
    Dzi─Öki informacjom od naszych klientów wiemy, ┼╝e skuteczno┼Ť─ç takich ofert jest bardzo wysoka.

    Pami─Ötaj, ┼╝e w roku masz wiele okazji, w których warto przygotowa─ç specjalne oferty promocyjne!

    Modu┼é oferty promocyjne dla PrestaShop - Oferty na stronie g┼éównej

    Skrócona oferta na stronie g┼éównej

    Wi─Ökszo┼Ť─ç Twoich klientów pierwszy kontakt ze sklepem ma za po┼Ťrednictwem strony g┼éównej!
    Wykorzystaj nasz modu┼é do zaprezentowania aktualnie trwaj─ůcej oferty równie┼╝ w tym miejscu.

    Niech Twój klient nie musi domy┼Ťla─ç si─Ö czy trwa jaka┼Ť akcja promocyjna oraz gdzie znale┼║─ç informacje na jej temat.
    Zadecyduj czy chcesz wy┼Ťwietli─ç "zajawk─Ö" takiego wydarzenia i przekierowa─ç klienta na utworzony landing.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Stona produktu

    Informacje o promocji na stronie produktu

    Wykorzystaj mo┼╝liwo┼Ť─ç dodania informacji o ofercie bezpo┼Ťrednio na stronie produktu.
    Musisz pami─Öta─ç, ┼╝e nie wszyscy klienci, wchodz─ůc na sklep kierowani s─ů na stron─Ö g┼éówn─ů. Wielu z nich kierowanych jest bezpo┼Ťrednio na podstron─Ö produktu.

    Opcja wy┼Ťwietlania informacji na stronie produktu daje podwójn─ů korzy┼Ť─ç.
    Pierwsza najwa┼╝niejsza to wy┼Ťwietlenie licznika, który odliczy czas do ko┼äca promocji danego produktu. Daje to jasn─ů informacj─Ö klientowi o tym, ┼╝e produkt jest w promocji tylko przez okre┼Ťlony czas.
    Kolejna zaleta tego rozwi─ůzania to wy┼Ťwietlenie logo akcji promocyjnej, poprzez jego klikni─Öcie klient zostanie przekierowany na landing page oferty.

    Moduł oferty promocyjne dla PrestaShop - Planowanie ofert

    Ustal plan promocji

    Tworz─ůc ofert─Ö mo┼╝esz wybra─ç dat─Ö startu oferty oraz jej ko┼äca, dodatkowo aktywowa─ç ca┼é─ů podstron─Ö.
    Następnie wybrać produkty oraz ustawić dla każdego z nich datę startu oraz końca promocji.

    Nasze rozwi─ůzanie wykorzystasz na kilka sposobów, przyk┼éadowe propozycje:

    • ustaw promocj─Ö na kilka produktów np. co 3 godziny, klient odwiedzi kilkukrotnie Twój sklep aby sprawdzi─ç aktualn─ů ofert─Ö
    • dodaj produkty na ca┼éy czas wydarzenia i sprzedawaj je do ko┼äca ilo┼Ťci

    Zaplanuj swój kalendarz promocji, przygotowuj─ůc z wyprzedzeniem wiele ofert w ró┼╝nych terminach.
    Po wy┼é─ůczeniu oferty zadbali┼Ťmy o SEO, podaj adres podstrony, na któr─ů klienci zostan─ů przekierowani po zako┼äczeniu akcji promocyjnej.

    Modu┼é oferty promocyjne dla PrestaShop - podsumowanie zamówienia

    Wy┼Ťwietl zalety Twojej oferty

    Korzystaj─ůc z modu┼éu stworzysz ┼Ťwietn─ů ofert─Ö dla Twoich klientów, która zaprezentuje atrakcyjn─ů cen─Ö produktu.
    Jednak pami─Ötaj równie┼╝ o dodatkowych czynnikach wa┼╝nych przy podejmowaniu decyzji o zakupie.
    Dla ponad 50% klientów równie wa┼╝na jest dost─Öpno┼Ť─ç produktów, czas dostarczenia towaru, oraz p┼éynno┼Ť─ç realizacji zamówienia.
    W module mo┼╝esz doda─ç boxy, w których wy┼Ťwietlisz ikonk─Ö, tytu┼é oraz opis do ka┼╝dej z zalet oferty.


    Przygotuj si─Ö na najpopularniejsze okresy promocyjne

    W ci─ůgu roku, masz kilkadziesi─ůt idealnych momentów w których mo┼╝esz przygotowa─ç landing page w swoim sklepie, zobacz kilka inspiracji:

    • Black Friday
    • Cyber Monday
    • Dzie┼ä Darmowej Dostawy
    • Miko┼éajki
    • Bo┼╝e Narodzenie
    • Nowy rok / Sylwester
    • ┼Üwi─Öto trzech króli
    • Walentynki
    • Dzie┼ä Kobiet
    • Dzie┼ä M─Ö┼╝czyzn
    • Pierwszy dzie┼ä wiosny
    • D┼éugie weekendy
    • Wielkanoc
    • Majówka
    • Dzie┼ä Mamy
    • Dzie┼ä Dziecka
    • Pierwszy dzie┼ä lata
    • Dzie┼ä Ojca
    • Wakacyjne promocje
    • Back to School
    • Dzie┼ä Ch┼éopaka
    • Pierwszy dzie┼ä jesieni
    • Koniec kolekcji
    • Halloween

    Oraz wszystkie inne ┼Ťwi─Öta i wyj─ůtkowe dni.

    Do modułu dodajemy gratis

    Zdefiniowane podstrony

    Przygotowali┼Ťmy kilkana┼Ťcie gotowych projektów strony landing page dla wa┼╝niejszych wydarze┼ä w ci─ůgu roku.
    Wybieraj─ůc propozycj─Ö naszego grafika, szybko przygotujesz swoj─ů ofert─Ö promocyjn─ů.

    Logotypy ofert

    Zadbali┼Ťmy o to by Twoja oferta wygl─ůda┼éa atrakcyjnie, przygotowali┼Ťmy logotypy pasuj─ůce tematycznie do podstron.
    Wybierz logotyp z listy jednym klikni─Öciem, a je┼Ťli chcesz mo┼╝esz równie┼╝ wybra─ç swoje logo!

    Grafik─Ö produktów zagadek

    Zaskocz i zaanga┼╝uj klienta w sprawdzanie promocji o konkretnej godzinie - ukrywaj─ůc informacj─Ö o nast─Öpnych produktach w promocji.
    Wybierz przygotowan─ů grafik─Ö dla produktów, które pojawi─ů si─Ö w ofercie: karton, znak zapytania, prezent a mo┼╝e w┼éasna grafika?

    Predefiniowane zalety oferty

    Nie masz pomysłu na podsumowanie swojej oferty?
    Wczytaj przygotowane przez nas ikonki, tytułu oraz opisy i szybko dostosuj je do swoich potrzeb.

    Zobacz jakie przygotowali┼Ťmy gotowe podstrony oraz logotypy dla konkretnych wydarze┼ä:

    Okoliczno┼Ť─çIlo┼Ť─ç predefiniowanych stronyIlo┼Ť─ç logotypów
    Black Friday46
    Cyber Monday12
    Święta / Boże narodzenie23
    Nowy rok25
    Walentynki44
    Karnawał11
    Wiosna11
    Dzień dziecka11

    Dodatkowo otrzymujesz 9 ok┼éadek dla produktów zagadek.

    Funkcjonalno┼Ť─ç modu┼éu:

    • globalne ustawienia:
      • link url do ofert - jako przedrostek
      • mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlenia wyró┼╝nionych ofert na stronie g┼éównej sklepu w 2 hookach:
        • displayHome - domy┼Ťlny hook na stronie g┼éównej
        • displaySaleOffer - autorski hook
      • opcja wy┼Ťwietlenia licznika promocji na karcie produktu, w jednym z 2 miejsc:
        • dedykowany hook wy┼Ťwietlany pod cen─ů produktu
        • displayProductSaleOffer - autorski hook
    • mo┼╝liwo┼Ť─ç tworzenia nielimitowanej ilo┼Ťci akcji promocyjnych:
      • aktywno┼Ť─ç
      • nazwa
      • opis na górze strony landing page
      • opis na dole strony oferty
      • przekierowanie 301 w przypadku wy┼é─ůczonej oferty
      • podgl─ůd oferty bez jej aktywowania dla klienta
    • zaawansowana konfiguracja ka┼╝dej z ofert promocyjnych
      • dodawanie produktów do oferty
        • wybór produktów
          • r─Öcznie
          • wybieranie produktów z danej kategorii
        • data pocz─ůtku promocji
        • data ko┼äca promocji
        • mo┼╝liwo┼Ť─ç dodania promocji do wybranego czasu
          • procentowej
          • kwotowej
      • mo┼╝liwo┼Ť─ç skorzystania z jednego z gotowych szablonów (t┼éa oraz listy produktów)
      • logo kampanii (z do┼é─ůczon─ů grup─ů grafik, jak i mo┼╝liwo┼Ťci─ů dodania w┼éasnego pliku)
      • grafika dla produktów zagadek - b─Öd─ů one dopiero w promocji (z do┼é─ůczon─ů grup─ů grafik, jak i mo┼╝liwo┼Ťci─ů dodania w┼éasnego pliku)
      • 1 z 4 styli nag┼éówków:
        • logo, licznik i opis na 100% szeroko┼Ťci
        • logo po lewej, licznik i opis po prawej stronie
        • logo i licznik po lewej stronie, opis po prawej stronie
        • logo po lewej stronie, licznik po prawej oraz opis na 100% szeroko┼Ťci
      • ukrycie informacji o przysz┼éych produktach w promocji (nazwa, zdj─Öcie, opis produktu)
      • 2 metody sortowania produktów w ofertach
        • automatyczne sortowanie: oferty aktywne -> przysz┼ée -> stare -> nieaktywne (opcjonalnie) produkty.
        • r─Öczne sortowanie (na stronie zarz─ůdzania produktami oferty)
      • opcja przenoszenia zako┼äczonych promocji na koniec listy
      • mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlenia przycisku dodaj do koszyka, na li┼Ťcie produktów w ofercie
      • wyró┼╝nienie oferty na stronie g┼éównej sklepu
      • data startu promocji
      • licznik do startu oferty
      • data zako┼äczenia promocji
      • licznik do zako┼äczenia oferty
      • tworzenie listy podsumowania
        • mo┼╝liwo┼Ť─ç wczytania boxów z szablonu
        • dodawanie nowych elementów
          • tytu┼é
          • opis
          • zdj─Öcie
        • ustawianie ilo┼Ťci elementów w linii (kolumn)
      • dodatkowe ustawienia SEO:
        • meta tytu┼é
        • opis meta
        • przyjazny adres url
        • zdj─Öcie przy udost─Öpnianiu oferty np. na Facebooka

    Korzy┼Ťci dla Twojego sklepu:

    • szybki sposób na tworzenie efektywnych stron landing page
    • przygotowanie precyzyjnej oferty - idalnej do promowania
    • ┼Ťwietnie rozwi─ůzanie pod black friday, cyber monday, ┼Ťwi─Öta, walentynki itd.

    Modu┼é przygotowany jest pod standardowy szablon PrestaShop, utworzenie atrakcyjnego wygl─ůdu dla sklepów z indywidualn─ů grafik─ů/szablonem mo┼╝e wymaga─ç jego dostosowania.
    Dostosowanie modu┼éu le┼╝y po stronie w┼éa┼Ťciciela sklepu, lub mo┼╝e by─ç zlecone dodatkowo p┼éatnie.

    Modu┼é nie wyklucza dodatkowych rabatów (np. kodów rabatowych, rabatów dla grup czy te┼╝ regu┼é koszyka).

    Modu┼é tworzy ceny specyficzne w okre┼Ťlonym zakresie czasu dla ca┼éego produktu (nie uwzgl─Ödniamy osobno atrybutów).

    Modu┼é dzia┼éa z PrestaShop 1.6.1.X i wy┼╝ej (nie b─Ödzie dzia┼éa┼é z wersj─ů 1.6.0.X)


    Najwa┼╝niejsze porady dotycz─ůce przygotowania akcji promocyjnej

    Nie stosuj sztucznego podwy┼╝szania ceny kilka tygodni przed wydarzeniem

    Wi─Ökszo┼Ť─ç kupuj─ůcych to ┼Ťwiadome osoby, które s─ů wyczulone na takie zagranie, b┼éyskawicznie s─ů w stanie sprawdzi─ç cen─Ö podobnego produktu u Twojej konkurencji.
    Takie dzia┼éanie mo┼╝e mie─ç negatywne skutki, które odbij─ů si─Ö na wizerunku marki i mog─ů by─ç niemo┼╝liwe do odrobienia.

    Przygotuj wyj─ůtkow─ů ofert─Ö

    Produkty do promocji mo┼╝na wybiera─ç na kilka sposobów, najpopularniejsze to:

    • produkty, które zalegaj─ů na magazynie
    • najpopularniejsze produkty w danym okresie czasu
    • wybranie jednego lub kilku produktów z bardzo du┼╝ym rabatem

    Je┼Ťli cyklicznie oferujesz rabaty w swoim sklepie na poziomie 10%, na Black Friday musisz przygotowa─ç du┼╝o lepsz─ů ofert─Ö.
    Zdecydowana wi─Ökszo┼Ť─ç klientów uwa┼╝a obni┼╝ki cenowe jako najlepsz─ů form─Ö promocji. Wygrywa z darmow─ů przesy┼ék─ů, gratisami do zamówienia czy punktami lojalno┼Ťciowymi.
    Wed┼éug bada┼ä najwi─Öksze zainteresowanie zakupami zwi─ůzanymi z Black Friday (week) przypada na pi─ůtek w godzinach 10:00 - 20:00, przygotuj na te godziny najlepsz─ů ofert─Ö!

    Stworzy┼ée┼Ť swoj─ů wyj─ůtkow─ů stron─Ö z ofertami na dan─ů okazj─Ö, co dalej?

    Koniecznie poinformuj o swojej promocji swoich obecnych, jak i przysz┼éych klientów.
    Przed akcj─ů promocyjn─ů powiniene┼Ť dobrze przeliczy─ç jakie ceny mo┼╝esz zaproponowa─ç w swoim sklepie.
    Pami─Ötaj ┼╝e oprócz zarobienia na takiej promocji, musisz mie─ç bud┼╝et na dodatkowy marketing.

    Je┼Ťli promocja celowana jest w Black Friday warto by┼Ť wyda┼é pieni─ůdze na reklam─Ö tego wydarzenia.
    Tutaj zalecamy wybranie dzia┼éa┼ä, które przynosz─ů efekt od razu, g┼éównie s─ů to reklamy PPC.
    Bez dobrej reklamy Twoja akcja promocyjna b─Ödzie mia┼éa du┼╝o mniejszy zasi─Ög. Pami─Ötaj ┼╝e dotarcie do jak najwi─Ökszej ilo┼Ťci potencjalnych klientów jest jednym z najistotniejszych zada┼ä!

    Zewnętrzne działania:
    • wy┼Ťlij newsletter
    • utwórz reklam─Ö w social mediach (facebook / instragram)
    • utwórz reklam─Ö za pomoc─ů Google Ads

    Działania na sklepie:

    • przygotuj zach─Öcaj─ůcy baner na slider
    • utwórz ciekaw─ů kreacj─Ö na popup
    • ustaw pasek informacyjny z przekierowaniem na docelow─ů podstron─Ö

    Zrób testy przed uruchomieniem reklamy

    Najwa┼╝niejsze punkty do sprawdzenia:

    • czy serwer wytrzyma takie obci─ů┼╝enie
    • dzia┼éanie oferty oraz sklepu na urz─ůdzeniach mobilnych
    • poprawno┼Ť─ç dzia┼éania rabatów na wybrane produkty
    • dzia┼éanie dodatkowych kodów rabatowych
    • sprawdzenie ca┼éego procesu zakupowego
    • upewnienie si─Ö, ┼╝e akcja promocyjna jest dobrze widoczna na Twoim sklepie
    • sprawdzenie cen oraz stanów magazynowych produktów w promocji
    • zweryfikuj mo┼╝liwo┼Ťci logistyczne - realizacj─Ö szybkiej wysy┼éki przy wzmo┼╝onej ilo┼Ťci zamówie┼ä

    Nie zapominaj o stałych klientach

    W okresie promocji takich jak Black Friday klienci szukaj─ů najlepszej oferty, równie┼╝ Twoi stali klienci.
    Mimo przywi─ůzania do Twojej marki, w okresie promocyjnym klienci mog─ů poszuka─ç ta┼äszego rozwi─ůzania u konkurencji.
    Mo┼╝esz spróbowa─ç takim klientom przedstawi─ç jeszcze lepsz─ů propozycj─Ö, wykorzystaj darmow─ů dostaw─Ö, dodatkow─ů zni┼╝k─Ö czy dodaj gratis do takiego zamówienia.
    Takie dzia┼éanie mo┼╝e przyczyni─ç si─Ö do pozytywnego odbioru Twojego sklepu oraz umocnienia lojalno┼Ťci klienta.

    Szybko odpowiadaj na zapytania potencjalnych klientów

    Je┼Ťli posiadasz w swoim sklepie internetowym chat, wyznacz osob─Ö która, b─Ödzie odpowiedzialn─ů za b┼éyskawiczne udzielanie odpowiedzi potencjalnym kupuj─ůcym.
    Pami─Ötaj, ┼╝e w Czarny Pi─ůtek wiele sklepów ma równie┼╝ ciekawe promocje, zakupy w ten dzie┼ä cz─Östo realizowane s─ů pod wp┼éywem impulsu. Je┼Ťli nie odpowiesz szybko klientowi, porzuci koszyk i poszuka towaru w Twojej konkurencji.

    Wykorzystaj dane zdobyte podczas akcji promocyjnych, w przysz┼éo┼Ťci

    Realizuj─ůc akcje promocyjne, mo┼╝esz zach─Öci─ç klientów do pozostawienia swojego adresu e-mail.
    Kolejnym pomys┼éem jest dodanie kod rabatowy do zrealizowanego zamówienia, kod mo┼╝esz ograniczy─ç, aby by┼é wa┼╝ny tylko do ko┼äca roku.
    Wykorzystaj zdobyte dane w remarketingu, aby szybko dotrze─ç do klientów z now─ů ofert─ů.

    Video

    Komentarze

    Changelog

    • wersja 1.3.1 - 2021-11-23
      mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlenia licznika na stronie produktu
      poprawiono styl licznika na stronie g┼é├│wnej dla PrestaShop 1.6 z w┼é─ůczon─ů lew─ů kolumn─ů
      poprawiono sortowanie produkt├│w w promocji
    • wersja 1.2.2 - 2021-11-15
      dodano brakuj─ůce pliki dla PHP 7.1-7.4
    • wersja 1.2.1 - 2021-11-12
      poprawiono edycj─Ö linku grup ofert dla wybranych wersji PrestaShop
    • wersja 1.2.0 - 2021-11-09
      nowa opcja mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlenia informacji o ofertach na stronie g┼é├│wnej
      dodano mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru wielu produkt├│w wed┼éug nazwy
      dodano mo┼╝liwo┼Ť─ç wyboru masowo produkt├│w wed┼éug kategorii
      poprawiono działanie modułu na PrestaShop 1.7.8
      dodano mo┼╝liwo┼Ť─ç t┼éumaczenia "Podsumowanie oferty"
    • wersja 1.1.3 - 2021-05-29
      2 nowe opcje wygl─ůdu, na dzie┼ä dziecka oraz wiosenny
      poprawiono problem z zaokr─ůglaniem cen w PrestaShop 1.7.7.X
    • wersja 1.1.2 - 2021-03-01
      poprawiono ┼éadowania licznik├│w odliczaj─ůcych czas do ko┼äca ofert
    • wersja 1.1.1 - 2020-11-27
      poprawiono sortowanie w opcji automatycznej
    • wersja 1.1.0 - 2020-11-23
      mo┼╝liwo┼Ť─ç ustawienia sposobu sortowania produkt├│w na stronie oferty, r─Öczne b─ůd┼║ automatyczne
      generowanie tag├│w og:image
      poprawione przekierowanie kanoniczne do oferty
      poprawa pokazywania zni┼╝ki procentowej na stronie oferty
      poprawa sortowania automatycznego wg daty dost─Öpno┼Ťci produktu w ofercie
    • wersja 1.0.8 - 2020-02-12
      4 nowe style pod Walentynki
      nowe loga pod Walentynki
    • wersja 1.0.7 - 2019-12-31
      2 nowe style pod Nowy Rok
      nowy wygl─ůd Karnawa┼é
      nowe loga pod Nowy Rok, Karnawał, Black Friday i Cyber Monday
    • wersja 1.0.6 - 2019-11-27
      dodano mo┼╝liwo┼Ť─ç wy┼Ťwietlenia przyciski "Dodaj do koszyka"
      dostosowanie modułu pod szablon warehouse
      poprawiono przeliczanie warto┼Ťci %, w przypadku tworzenia rabatu kwotowego
      poprawiono pobieranie odpowiedniego rozmiaru zdj─Öcia
      poprawiono instalacj─Ö domy┼Ťlnych box├│w (wcze┼Ťniej pomieszane by┼éy ikonki)
      poprawiono kompatybilno┼Ť─ç z niekt├│rymi modu┼éami przyjaznych link├│w lub optymalizator├│w SEO
      szereg mniejszych poprawek styl├│w CSS
    • wersja 1.0.5 - 2019-11-26
      oficjalna wersja modułu
    • wersja 1.0.0 - 2019-11-19
      pierwsza wewnętrzna wersja modułu
    wczytaj wi─Öcej zmian
    bug
    nowa funkcja
    ulepszenie